Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy jadą na targi bądź zamierzają poprowadzić event promocyjny, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale również stanowić dla nich pewną wartość, żeby na co dzień go używali i tym sposobem rozwinęli przywiązanie do marki. Takim produktem są właśnie torby z logo firmy.
Konferencyjne i sportowe – typy toreb z własnym nadrukiem
Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko spostrzeżemy, że pod frazą “torba” pojawia się kilka artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – bardzo użyteczny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logotypu czy nazwy eventu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze dobrze wygląda i jest na tyle wytrzymały, aby długo zachować się na tkaninie. Innym atutem tych toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia i rodzaju torby, cena zwykle rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Nadruki można wykonać także na torbach na laptopa bądź torbach sportowych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz wykładów. Rzecz jasna, cena toreb tego rodzaju i wykonania druku na nich jest w takich przypadkach dużo wyższa – sięga do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z nadrukiem?
Firmy organizujące działania promocyjne najczęściej zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Powinny zatem nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Wraz z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na parasolach, ręcznikach bądź innych praktycznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o typowe gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które w dalszym ciągu są popularne wśród klientów.