Co oznaczają bany i filtry Google

Budowanie rozpoznawalnej witryny online zobowiązuje do jej nieustannego rozmieszczania w przeglądarkach, aby była zauważalna dla internautów i miała niezachwianą rangę. Bany i filtry Google mogą być założone na portal, kiedy nasze zabiegi powodują złamanie norm prawidłowego SEO. Dowiedzmy się, jakie działania zastosować, kiedy zaistnieją tego typu okoliczności.

Czy filtry i bany Google są groźne dla portali www?

Ban od Google to najgroźniejszy rodzaj kary, któremu może ulec strona www. Oznacza on zupełne zlikwidowanie jej ze stron wyszukiwarki Google, co w gruncie rzeczy istotnie komplikuje prowadzenie biznesu. Po usunięciu witryny ilość naszych gości błyskawicznie spadnie, gdyż gros internautów używa Google. Natomiast założenie filtra obniża pozycję witryny w wynikach przeglądania, co również niekorzystnie oddziałuje na klikalność witryny. Występują nakładane bezpośrednio przez załogę Google filtry ręczne, a także zakładane automatycznie przez specjalistyczne oprogramowanie filtry algorytmiczne.

Czy można zwalczyć bany i filtry Google?

Pamiętajmy, że bany i filtry Google nakładane są na przykład za używanie zbyt dużej ilości linków kierujących na naszą witrynę www lub generowanie nieuczciwych środków reklamowych w celu nadania jej wysokiej pozycji. Żeby pozbyć się bana od Google trzeba najpierw prześwietlić jego przyczynę. Pamiętajmy, żeby zlecić to profesjonalnej agencji SEO, która sprawnie zajmie się z banem. Proces może niestety ciągnąć się aż pół roku, należy więc być cierpliwym.