Jak zatrudnić firmę SEO? Czytaj więcej na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Należy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Google doradza, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO
Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak m.in. DuckDuckGo, Yahoo bądź Baidu, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, zwykle jest to nierealne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak wybrać solidną agencję SEO.
Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google
Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony,
- zdolność oceny czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez cykliczne raporty i permanentny dostęp do statystyk strony,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.
Przedstawicielka Google wskazuje też, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą odczuwalne efekty dopiero po paru miesiącach pracy.