Pozycjonowanie – co warto wiedzieć

Sprawdź, komu zlecić pozycjonowanie stron www Kraków

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg prac dążących do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi albo samej marki.

Google analizuje każdą witrynę www na podstawie plus minus 200 różnych faktorów. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w SERP na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają np. responsywność, linkowanie (on-site oraz off-site), jak również jakość treści.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakieś słowo, użytkownik otrzymuje wykaz stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Jakie adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na najlepszych pozycjach? Przeważnie te, których treść jest niepowielona z innych witryn oraz starannie wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), poprawnie wykonane kodowanie, jak również ilość witryn www publikujących odnośniki do naszej strony.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu www zewnętrznemu podmiotowi?

Google regularnie uzupełnia algorytm, wobec tego zaleca się przekazać optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów i stron www profesjonalistom. Właściwym wyborem będzie firma SEO, która posiada długoletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od optymalizacji, ale również kreatywnego pisania czy programowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również zwiększą przychód firmy.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – usługa na miarę współczesności

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów albo usług przedsiębiorstwa. Prowadząc własny biznes niewyobrażalne jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie próżnują w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Według badań w przybliżeniu 97% klientów poszukuje w internecie opinii o lokalnych markach, co wyraźnie pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu bądź strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa szansę, iż klient zdecyduje się na naszą ofertę.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]