Rodzaje pozycjonowania

Dowiedz się, kto oferuje pozycjonowanie Krakow

Znamy 3 popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu istotne jest dodanie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– kraj (np. “producent obuwia Polska”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Mokotów”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do klientów zamieszkujących na danym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana również wtedy, gdy firma ma nieduży budżet reklamowy i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Inny typ pozycjonowania to słuszne i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie mniejsza konkurencja. Ważne jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– telefon LG G7 niebieski,
– obuwie puma Ignite Limitles czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne w szczególności dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader obszerny asortyment artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Światowe Dni Młodzieży czy Tłusty Czwartek. Ten wariant pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Najczęściej trzeba zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]