W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Aby skorzystać z usług profesjonalistów agencji PR Kraków, zajrzyj w to miejsce

Akcje reklamowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, folderów, plakatów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje również ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter lub Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, sympozjów lub spotkań z klientami, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego i niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej lub przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]